Menu

Ankieta dotycząca zapotrzebowania na usługi wsparcia opiekunów oraz aktywizacji osób niesamodzielnych i seniorów

Zapraszamy do wypełnienia ankiety dotyczącej uruchomienia m.in. na terenie Gminy Mogilany usług wspierających opiekunów osób niesamodzielnych oraz placówki zapewniającej dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych i seniorów.
 
W związku z przygotowywaniem wniosku o dofinansowanie działań wspierających osoby, które opiekują się osobami starszymi, niepełnosprawnymi, niesamodzielnymi np. poprzez usługi doradcze, warsztaty, szkolenia, funkcjonowanie wypożyczalni sprzętu, konsultacje specjalistów w miejscu zamieszkania a także działania wspierające seniorów poprzez utworzenie placówki opieki dziennej zapraszamy do wypełnienia anonimowej ankiety dostępnej TUTAJ.

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 7.00 - 16.30
- wtorek, środa , czwartek: 7.00 - 15.00
- piątek: 7.00 - 13.30

Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: