Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

ZAWIADOMIENIE o zwołaniu Sesji Rady Gminy Mogilany

 Na podstawie art. 20 ust.1 zd. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, dalej ustawa o samorządzie gminnym), zawiadamiam, że na podstawie art. 20 ust. 1 zd. 1 i ust. 3 zd. 1 ustawy o samorządzie gminnym oraz § 13 ust. 1 zd. 1 Statutu Gminy Mogilany, na wniosek Wójta Gminy Mogilany z dnia 8 lipca 2019 roku zwołuję X Sesję Rady Gminy Mogilany, która odbędzie się

 w dniu 15 lipca 2019 roku o godz. 13.00

w sali narad Urzędu Gminy Mogilany

 Stosownie do art. 20 ust.1 zd. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym w załączeniu porządek obrad wraz z projektami uchwał.

Przewodniczący Rady Gminy

Zbigniew Staszczak

Porządek obrad:
I.    Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
II.    Przedstawienie porządku obrad.
III.    Dyskusja i podjęcie uchwał:
1.    w sprawie udzielenia dotacji dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bukowie,
2.    w sprawie wspólnej realizacji z Powiatem Krakowskim zadania pn. „Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGiB dla 9 jednostek ewidencyjnych” – Gmina Mogilany, realizowanych w ramach projektu „E – usługi w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego” w latach 2020 – 2021.
IV.    Zamknięcie obrad sesji.

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: