Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Złóż wniosek w CEIDG bez wychodzenia z domu

Wszystkie sprawy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) możesz załatwić przez Internet. Do podpisania wniosku użyj Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Jeśli jeszcze nie masz Profilu Zaufanego wystarczy, że korzystasz z bankowości elektronicznej.

 

Szczegółowe informacje na stronie Ministerstwa Rozwoju TUTAJ

Źródło: RS-CWP

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: