Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Czym są ciasteczka?
Menu

Świadczenia dla rodzin - miejsce oraz termin składania wniosków w wersji papierowej na nowy okres zasiłkowy 2020/2021

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach – Sekcja Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego informuje, że od dnia 3 sierpnia 2020 r. będzie można składać w formie papierowej wnioski o następujące świadczenia:

• zasiłki rodzinne oraz dodatki do zasiłku rodzinnego
• świadczenia Dobry Start (300+)
• świadczenia z funduszu alimentacyjnego
• specjale zasiłki opiekuńcze
 
Wnioski w wersji papierowej będzie można składać u pracowników Sekcji na sali narad Urzędu Gminy Mogilany (wejście TYLKO z tyłu budynku banku, przy ul. Krakowskiej) w dniach:

Poniedziałek 8.00 – 16.00
Środa 7.00 – 15.00
Piątek 7.00 – 15.00

WYJATKI!!!!!  W dniach 12 i 17 sierpnia 2020 r. wnioski nie będą przyjmowane.

Druki wniosków dostępne będą przy urnie – wejście A do budynku Urzędu Gminy Mogilany (od strony parku) oraz przy wejściu na salę narad  - wejście od strony ul. Krakowskiej (z tyłu budynku banku), a także do pobrania z poniższego linku.
 

Obowiązujące zasady bezpieczeństwa podczas składania wniosków:

• na sali będą mogły przebywać wyłącznie osoby składające wniosek, nie więcej niż jedna osoba na pracownika z obsługi
• na sali nie będzie możliwości wypełniania wniosków
• strona zachowuje 2 m dystans między drugą osobą
• strona zakrywa usta i nos przy pomocy: maseczki, przyłbicy lub innej części odzieży
• przed wejściem do pomieszczenia strona dezynfekuje ręce, bądź rękawiczki jednorazowe płynem dostępnym przy wejściu do budynku
• zaleca się korzystanie z własnego długopisu
 
W związku z trwającą sytuacją epidemiologiczną w kraju zaleca się składanie wniosków drogą elektroniczną tj. poprzez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/, a w przypadku świadczeń Dobry Start, także przez bankowość elektroniczną lub portal PUE ZUS.
 
 
 

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 8.00 - 16.00
- wtorek - piątek: 7.00 - 15.00


Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: