Menu

Dofinansowanie na usuwanie azbestu z terenu gminy Mogilany

W dniu 3 marca 2015 roku w Szczucinie Wójt Gminy Mogilany Pan Piotr Piotrowski podpisał  umowę partnerską na realizację projektu „Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego" w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy,  przystępując do grona 61 gmin małopolski, które tworzą partnerstwo w sprawie realizacji Projektu. Liderem partnerstwa jest Gmina Szczucin wyznaczona jako Instytucja Realizująca Projekt.

Dzięki zawartej umowie mieszkańcy gminy Mogilany, którzy nie mają zdemontowanych pokryć dachowych z azbestu, będą mogli je usunąć ze środków projektu. Dofinansowanie na demontaż, transport i składowanie eternitu pochodzić będzie w 85 proc. ze środków szwajcarskich  a pozostałe 15 proc. dopłaci gmina. Projekt realizowany będzie na terenie Gminy Mogilany w latach 2015 -2016.

Osoby, które wstępnie zadeklarowały chęć udziału w projekcie „Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszaru województwa małopolskiego" w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy proszone są o zgłoszenie się do Urzędu Gminy Mogilany, pok. 10A w celu wypełnienia niezbędnych dokumentów.
 
Mieszkańcy planujący wymianę pokryć z eternitu w roku 2016 mogą w trybie ciągłym zgłaszać chęć udziału w Projekcie w Urzędzie Gminy Mogilany pokój nr 10A.
 
UWAGA ! Szczegóły dotyczące regulaminu oraz warunków przyznawania pomocy, a także obowiązujące wzory wniosków znajdują się poniżej.
 
 
 
Ankieta badająca poziom wiedzy o azbeście i projekcie „Demontaż i bezpieczne składowanie wyrobów zawierających azbest z obszarów województwa małopolskiego”
Wypełnij ankietę i wygrywaj nagrody!!!

Godziny pracy Urzędu Gminy

- poniedziałek: 7.00 - 16.30
- wtorek, środa , czwartek: 7.00 - 15.00
- piątek: 7.00 - 13.30

Kontakt

Urząd Gminy Mogilany
  • 32-031 Mogilany, Rynek 2.
  • telefon stacjonarny (centrala):  12 270 10 13
  • faks:  12 270 16 77

Sekretariat: